HIDE
GRID_STYLE
SHOW_BLOG

Binikiyüz yıl aynı konuştu Bakara’daki altmış... (2)

4) Muhammed ve Musa ve Davut geceye döndüler. Gökte bir bedevi tefi gibiydi ay. “Dev kıtanın tam ortasında bir şehir gördüm” dedi...


4) Muhammed ve Musa ve Davut geceye döndüler.
Gökte bir bedevi tefi gibiydi ay.
“Dev kıtanın tam ortasında bir şehir gördüm” dedi İsa birden.
“Demir kanatlı iki büyük kuş gördüm.
Yüksek, çok yüksek iki yapı,
başları bulutlarda –ki her yanları güneş taşırır.
Sonra muazzam bir patlama.
Kefernahum’daki o dağ kadar duman ve toz.
Ve sesler ve çığlıklar ve haykırışlar
Ve dahi parçalanmış insan bedenleri,
sağa sola saçılan kafalar, kollar, bacaklar…
ve yüreklerdeki binlerce yıllık kokuşmuş nedamet,
Senin gözbebeklerindeki çocuk ve kadın ölüleri işte bunlardır Muhammed”
Yüzünü yere düşürdü sonra İsa. Dilinde yetim bir şarkıydı Matta beş
“Ne mutlu merhametli olanlara, çünkü onlar merhamet görecekler.
Ne mutlu temiz yürekli olanlara, çünkü onlar Tanrı’yı görecekler.
Ne mutlu barışçı olanlara, çünkü onlara ‘Tanrı oğulları’ denecek”
“Ve sen Musa… sen Davut… ve sen Muhammed! Ve hep yanı başınızdaki ben,

HAYRİ GÜNEL
08.06.2017 - SİLİVRİ

VİDEO