HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Geldin ya şiir açtı yine kış çiçekleri...

1) Beni ben ettin, beni benden ettin. Giderken sende kaldım, söyle, kimi kimden ettin... 2) Beklemeyeceksin! Güneşin her gün...


1) Beni ben ettin, beni benden ettin.
Giderken sende kaldım,
söyle, kimi kimden ettin...

2) Beklemeyeceksin!
Güneşin her gün doğuşu gibi,
yeni umutlarla dolduracaksın içini...
Seni bırakıp gideni,
cennete de götüreceğini bilsen,
beklemeyeceksin!
Artık duygularımı başı boş bırakıyorum.
Gecenin gölgesi kalk üstümden.
Yokluğumda beni iyi hatırla...
Okuduğun her şiirde,dinlediğin her şarkıda,
benden bir şeyler bulacaksın.
Her gülüşünde iflah olmaz bir hüzün olacak.

3) Ya gel, al bendeki seni,
ya da geri ver, sendeki beni...
Gecenin bu saatinde,
aklımı hala işgal ediyor olman ne garip!
ya esir al, ya da azad et

4) Giden zamana ödünç verdiğim,
Mülteci yüreğim ne sızlarsın?
Gidene dur demek sana mı kaldı?
Başkalarının ıssız saraylarında,
Ne ararsın?
Çıkar artık içindeki aşk dolu heybeni...
Dağıt gitsin aşksız kalan yüreklere,
Yeşersin, aşk olsun

5) Geldin ya Şiir açtı yine kış çiçekleri...

6) Sana olan duygularım göç ediyor,
sensizleşen  yüregimin, cografyasından.
Ayrılık resimleri çiziyorum duvarlarıma,
içimde sensizlik korkularını azad edip,
anarşist duygular besliyorum,
mavi bir aşka.
Yokluğunu ertele gel,
mavi düşler ülkesinin, maviliklerine…

7) vakit ayrılık vakti,
bir yaprak dökümü başladı.
Hazana uğrayan bu aşkta,
yazdığım şiirlerde ki özlemleri,
seni anlatan kelimeleri öldürdüm.
Gitmeli gidebilmeli fazla onursuzlaşmadan.
kendimi bulmalıyım, kaybettiğim bu kentte.
Kendi limanıma, kendi denizime dönmeliyim.
Bu fırtınalı yalanlarla, dolu aşklardan,
iki yüzlü sevda sözcüklerinden...

8) Karanlık yalnızlıklardan geliyorum.
Kimliksizim...
Dilini yitirmiş bir mülteci,
Gözlerine tutsak bir esir,
Gir şiirlerime, dağıt kelimeleri,
Göz yaşlarında akıt,
Harflerimi...

9) Yanında olsam,
gözlerini giyinsem üzerime,
yanımda olsan,
duygularımı örtsem üzerine...
Çok mu şey istiyorum?

10) Senli düşlere uyanmak ne zordu.
Düşüncelerimi, peşkeş çekiyorum gerçeklere.
Seni yaşamak için, yitik bir kaç harf,
günahkar kelimeler kaldı, dilimin ucunda.
Suret'i aşktı, seni ruhumda yaşadığım,
yürek mabedimde..
Yine sensiz gece düştü,
şiirimin sensiz dizelerine

11) Kendimi alıp gidesim var,
bu şiirlerden.
Senden sonra şiirler de,
aldı gitti başını.

MUSTAFA İDRİSOĞLU

Business News