HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

Boko Haram, Eğitim Bir-Sen, IŞİD benzerlikleri : Karma Eğitim

Boko Haram: "Batılı tarzda eğitim haramdır." anlamına gelen, Nijerya'yı kana bulayan örgüt. Batılı tarzda okullara giden k...

Boko Haram: "Batılı tarzda eğitim haramdır." anlamına gelen, Nijerya'yı kana bulayan örgüt. Batılı tarzda okullara giden kız çocukalarını kaçırıp, satıyorlar.
EBS: Eğitim Bir-Sen adındaki, öğretmen sendikası.
IŞİD: DAİŞ, ISIS, bildiğimiz IŞİD
Eğitim-Bir-Sen (EBS) Genel Başkan Vekili Ahmet Özer, "Karma eğitim dayatmasını demokratik anlayışa uygun bulmuyoruz. Bu dayatmanın sona erdirilerek, velilere ve öğrencilere seçme hakkı tanınmasını istiyoruz" dedi. ? (Daha fazlası için tıklayın.
IŞİD adlı terörist yapılanmanın eğitim reformunun 3. Maddesi der ki "Kız ve erkek öğrencilerin sınıfları ayrıldı. Bu kapsamda kız okullarında erkek öğretmen ve elemanların çalışması yasaklanırken eğitim ve idareyle ilgili tüm kararlar şeriat kurallarına dayandırıldı." link
EBS "2-6 Aralık tarihlerinde yapılacak Milli Eğitim Şûrası'nda sendika olarak din eğitiminin okul öncesinden verilmesi gibi bir çok önerimiz olacak."
IŞİD "Dini-İslami (İlahiyat) eğitimde ise "Resmi Din Eğitimi Müfredatı'' başlığıyla öğrenim takvimi tüm sınıf ve düzeylerde geçerli olmak üzere okullara dağıtıldı."
EBS "Otelcilik ve Turizm Meslek liselerinde 10 ve 11. sınıflardan itibaren çocuklara zorunlu alkol dersi veriliyor. Çocuklar bu derste kokteyl nasıl yapılır, alkol nasıl sunulur, servis nasıl sunulur bunu öğreniyorlar ama diğer taraftan bu çocuklar o kokteylleri tadıyorlar. Hani 18 yaşından küçüklere sigara bile satmıyorduk, ne oldu. Sigara satmadığımız öğrenciye alkol sunuyoruz."
IŞİD'in Musul'a getirdiği kurallar: "Uyuşturucu, alkol ve sigarayı içmek kesinlikle yasak."

EBS ile hükümet ilişkilerine hiç girmeyeceğim. Mesela EBS'nin, hükümetin arka bahçesi olduğundan hiç bahsetmeyeceğim. Onlar da gizleme gereği duymuyor zaten. Hatta Tayyip Erdoğan, kongrelerinde konuşmacı dahi olduğunu hatırlatmauacağım. Ya da bu düşüncelerin "Kadın- erkek eşitliği" konuşmaları ile aynı kaynaktan çıktığını da uzun uzun anlatmayacağım. Sadece EBS- IŞİD benzerliklerine biraz yoğunlaşacaktım ki. E doğal olarak da "darbeyle yargılanmamak için de, yorumu size bırakacağım.RADİKAL-BLOG/VEYSEL EŞİN

Business News