HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

TRT Brezilya'da Ceyhun Eriş'i "yorumcu(!)" yaptı: Açaydım Kollarımı, Gitme Diyeydim" :)

Brezilya'da düzenlenen 2014 Dünya Kupası Brezilya- Hırvatistan maçıyla başladı. Yayıncı kuruluş TRT bu maçın anlatımını Yalçın Çet...


Brezilya'da düzenlenen 2014 Dünya Kupası Brezilya- Hırvatistan maçıyla başladı. Yayıncı kuruluş TRT bu maçın anlatımını Yalçın Çetin'e verirken yorumculuğu ise bir döne Fenerbahçe forması giymiş Ceyhun Eriş yaptı. Herkesin beklediği isim Ömer Üründül bu karşılaşmada olmaması sosyal medyada dikkat çektiği gibi olay da oldu. Yeni yorumcu Ceyhun Eriş sosyal medyada isyana neden oldu.

İŞTE OLAY TWEETLER:

ceyhun eriş henüz içinde 'açıkcası' kelimesinin geçmediği cümle kurmadı ???????????

TRT, Ceyhun Eriş ile alt yapıdan yeni Ömer Üründül'ler yarattığını insanlara gösteriyor.

Ya bu Ceyhun Mancini'nin Ceyhun'u mu kim bu?

Dil seçeneği neden yok? Ben ingilizceyi seçip Ceyhun Eriş'i dinlemek istemiyorum.

Ya beni alın ya da Ceyhun'u

Hayatında dünya kupasında görev almamış Ceyhun Eriş'i yorumcu yapmak sadece Türkiye'ye özgü olaylardan biri

Ceyhun Eriş=Pes Türkçe spiker yama indir tam indir full indir tek link

İlk yarı Ceyhun Eriş'i dinledikten sonra Ömer Üründül Capello gibi gelmeye başladı. Açaydım kollarımı da gitme diyeydim Ömer abi.

Gerci ofsayt degil ama di mi Ceyhun? Evet abi.

Ceyhun Eriş Türkiye kupasında yorumculuk yapamaz iken dünya kupasına yorumcu mu olmuş. Töbe Estağfurullah assgkjdsfj

Ömer Üründül yorum yapmasın istersin ama cenazene Ceyhun Eriş gelir.

Ceyhun Eriş yem.Amaç izleyiciyi Ömer Üründül'e razı etmek.

Ceyhun bısey dıo snra neyse dıo

Ceyhun'u alın oyundan


Ceyhun Eris Bey'den sonra, yarinki Meksika-Kamerun macina naçizane yorumcu tavsiyem: BAKI MERCIMEK.

Business News