HIDE

GAZETE DEMOKRAT / EKONOMİ

GRID_STYLE

SON HAVADİS

SHOW_BLOG

‘Bu sahneyi hep kesmek istedim!’

Ferzan Özpetek “Bugüne kadar canımı sıkan tek sahne “Harem Suare” filminde Safiye’nin Harem Ağası ile sevişmesi oldu. Hep o sahneyi kes...


Ferzan Özpetek “Bugüne kadar canımı sıkan tek sahne “Harem Suare” filminde Safiye’nin Harem Ağası ile sevişmesi oldu. Hep o sahneyi kesmek istedim” dedi.

Ünlü yönetmen Ferzan Özpetek, Birinci İtalyan Filmleri Festivali’nin düzenlendiği Barcelona’daki Verdi sinemasında 15 yılı bulan sinema yönetmenliği ile ilgili soruları yanıtladı. Ünlü yönetmen “Şimdiye kadar çektiğiniz filmlerde gece sizi uyutmayan, çok zorlandığınız sahne hangisi oldu?” sorusuna “Benim için canımı sıkan tek sahne Harem Suare filminde Safiye’nin Harem Ağası ile beraber olmasıydı. Ben hep o sahneyi kesmek istedim. Cinsellik olayından değil. İmkansız bir aşkta cinsel ilişkinin olması beni çok rahatsız ediyor. Çünkü Safiye ve Harem Ağası’nın arasındaki ilişkinin hep imkansız bir aşk olarak kalmasını kafamda istiyordum. Ama o zamanlar Fransız, İtalyan prodüktörler, herkes çek diye yalvardı ve harika oldu dediler. Halbuki benim hiçbir zaman içime sinmemiştir o. Ama ne yapalım oluyor” yanıtını verdi. Son filmi ‘Şahane Misafir’de Cem Yılmaz’a rol veren Özpetek, “Cem Yılmaz da İtalyan sinema piyasasına girebildi mi?” sorusuna ise gülümseyerek, “Cem’in henüz İtalya’da pazarı açılmadı ama açılacak. Bunun için çalışıyorum! Çünkü Cem bir dahi. Ayrıca müthiş bir insan, gerçek bir dost” dedi.

Business News